Semináře se speciálně pedagogickou tématikou s akreditací MŠMT
Z DŮVODU VLÁDNÍCH NÁŘÍZENÍ JE POŘÁDÁNÍ SEMINÁŘŮ DO ODVOLÁNÍ ZRUŠENO
SEMINÁŘ č. 1
Zásady práce s žáky s dyslektickými obtížemi
Vzdělávacím cílem je seznámení účastníků s novými poznatky v oblasti efektivní výuky čtení a psaní, zejména u žáků s obtížemi dyslektického charakteru v počátečních ročnících inkluzivního vzdělávání na I. stupni inkluzivní ZŠ, včetně možností aplikace indikovaných výukových metod, postupů a metakognitivních učebních strategií.Absolventi budou připraveni kompetentně řešit aktuální situace žáků s potřebou podpory při výuce českého jazyka na I. st. ZŠ.
Časová dotace: 6 výukových hodin
Termíny:
Obsazeno:
SEMINÁŘ č. 2
Efektivní metody a speciálně pedagogická intervence ve výuce žáků se SPU /žáci s dyslexií a vývojovou dysfázií/ v hodinách ČJ na 1. st. ZŠ
Vzdělávacím cílem je seznámení se zajímavými poznatky v oblasti metod
výuky ČJ i praktické aplikace, zejména pro žáky s různými typy dyslexie nebo vývojové dysfázie
Absolventi budou připraveni kompetentně řešit aktuální situace žáků s potřebou podpory při výuce českého jazyka na I. st. ZŠ.
Časová dotace: 4 výukové hodiny
Termíny:
Obsazeno:
SEMINÁŘ č. 3
Práce s textem
Vzdělávacím cílem je poznávání zákonitostí práce s textem s přihlédnutím k rozmanitostem žákovského auditoria /žáci s dyslexií, žáci cizinci/ a možnosti aplikace metod podporujících čtení s porozuměním.
Dílna: Práce s textem - ověřování možností efektivní práce s textem, porovnávání názorů a zkušeností účastníků v pracovních skupinách i mezi jednotlivými skupinami; argumentace - obhajoba volby výukových metod a postupů při práci s textovým materiálem.
Časová dotace: 8 výukových hodin ŠABLONY
Termíny:
Obsazeno:
SEMINÁŘ č. 4
Žák s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu SPU /dyskalkulie/
Vzdělávacím cílem je seznámení účastníků s poznatky v oblasti efektivní výuky matematických dovedností u žáků s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu SPU/zejména žáků s dyskalkulií/. Jde zejména o pohled na možnosti pedagogické intervence v průběhu výuky elementárních početních dovedností v počátečním vzdělávání žáků s dyskalkulií.
Časová dotace: 8 výukových hodin ŠABLONY
Termíny:
Obsazeno: