Když se učení nedaří

Když se učení nedaří
Obsahovou osu webinářů tvoří konkrétní činnosti účastníků na odhalování úskalí při výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ.
Zvláštní pozornost je věnována způsobům a možnostem efektivní výuky žáků s potřebou podpory z důvodu specifických poruch učení - dyslexie, dysortografie, dysfázie.
Části webinářů, které jsou věnovány metodické a didaktické podpoře
učitelů, jsou zvlášť velmi ceněny zejména pro to, že odhalují systémové chyby a
nedostatky v oblasti užití učebnic a didaktických a metodických přístupů ve
výuce českého jazyka v pojetí inkluzivního vzdělávání.
Vzdělávacím cílem je poskytnout náhled na problematiku neúspěšnosti některých žáků při
výuce českého jazyka na I. stupni ZŠ /se zaměřením na prvopočáteční
vzdělávání/ a nástin některých možností vhodné intervence.
Časová dotace: 6 výukových hodin (3 x 90 min.)
Čas: 20,00 - 21,30 /vždy PO, ÚT, ST na platformě ZOOM, přístup do místnosti 19,45/
Cena: 900 Kč
Počet osob: 6 - 8
Vzhledem k tomu, že je webinář interaktivní, je třeba připojení se zapnutou kamerou a zvukem.
2024
Termíny pro pro školy jen po telefonické objednávce
3. - 5. 1. 2024 Obsazeno ZŠ Ostrava
26. - 28. 2. 2024 ukončení přihlášek 16. 2.
2024
Termíny pro jednotlivce
22. - 24. 1. 2024 ukončení přihlášek 12. 1.
5. - 7. 2. 2024 ukončení přihlášek 22. 1.